Created with WebWaveCMS


Współpracujemy z:

Testy na SpeedDay

Dla nas ten rok to rok sporych zmian.
Właśnie wróciliśmy z dwudniowych testów ,które odbywały się w trakcie imprezy Speed Day.
Pierwszą dużą zmiana w tym sezonie będzie zmiana jednego z zawodników.Nasze szeregi opuścił Krzysztof "Dziki" Dzikowski, który będzie skupiał się na jeździe w klasie 300 w Pucharze Polski.
Jego miejsce w szeregach naszego teamu zajmie rewelacyjny zawodnik, którego zapewne wszyscy doskonale znają.
Po dłuższej przerwie od ścigania powraca Jacek Molik właściciel firmy Speed Day (organizatora rewelacyjnych imprez na torze w Poznaniu).
Bez zmian na sezon 2021 pozostaje w naszym teamie Michał Król #16 zeszłoroczny zdobywca Pucharu Polski w klasie Twin 650.
Kolejną ważną zmianą jest rezygnacja z Pucharu Polski .
W tym sezonie przenosimy się do Mistrzostw Polski w klasie Supertwin Poland.
W motocyklach również wprowadziliśmy ogromne zmiany, które wymagały testów. Michał Król #16 testował zmiany wprowadzone w zawieszeniach, hamulcach oraz dostroił silnik. W motocyklu przygotowanym przez nas dla Jacka zmiany były tak duże, że musieliśmy zaczynać praktycznie od zera. Priorytetem było strojenie silnika ,który otrzymał nowe wałki rozrządu, nowe przepustnice i całkowicie nową jednostkę sterującą.
Pierwszego dnia na motocykl wsiadł syn Jacka Molika skądinąd rewelacyjny zawodnik #7Molik na co dzień startujący w serii Northern Talent Cup. Po całym dniu morderczych testów w ogromnym upale udało się wstępnie znaleźć ustawienia pozwalające na jazdę.
Drugiego dnia na motocykl wsiadł Jacek Molik i skupiliśmy się na dostrajaniu zarówno silnika jak i zawieszeń co zaowocowało rewelacyjnymi czasami kręconymi przez naszego zawodnika.
Michał tymczasem coraz bardziej dogadywał się z ustawieniami motocykla poprawiając czasy.
Na koniec drugiego dnia odbył się pierwszy wyścig serii Speed Day Trophy, w której to od tego sezonu będzie również klasa Twin 650. Do wyścigu zgłosiło się kilku zawodników w tym zawodnicy naszego Teamu. Nasi zawodnicy startowali poza klasyfikacją gdyż jest to cykl o charakterze amatorskim dla zawodników z licencjami B a nasi zawodnicy posiadają licencje mistrzowskie.
Niestety ze względu na niewielką awarię motocykla Michała w wyścigu wystartował jedynie Jacek Molik. Był to łączony wyścig Klas 1000, 600, oraz Twin.
Jacek pokazał prawdziwy kunszt wyścigowy kręcąc rewelacyjne czasy i pozostawiając za sobą wielu zawodników z szybszych klas.
Za jego plecami o zwycięstwo w klasie Twin 650 walczyli Mar Ek i Andrzej Simpsonowicz znany wam jako redaktor Świat Motocykli dosiadający Aprilia RS660.
Finalnie zwyciężył Simpson, drugie miejsce zajął Marek Skoczylas a trzecie miejsce Nasz klubowy kolega Przemysław Komajda #67.
Podsumowując: za nami bardzo ciężkie dwa dni pracy nad motocyklami. Trud pracy wynagrodziła świetna atmosfera imprezy, doskonała organizacja i ogromne postępy w strojeniu motocykli.
Jesteśmy już prawie gotowi na pierwsze zawody Mistrzostw Polski, które już na początku lipca odbędą się na Słowackim obiekcie Slovakiaring

 
28 czerwca 2021

Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

14 września 2021
Krótkie podsumowanie rajdu Enduro Rally 24.
14 września 2021
W tej części przedstawimy Wam jak prawidłowo wyregulować łańcuch oraz jak sprawdzić jego stan.

Uwaga! Konkurs z super nagrodami!

Sprawdź!

+48 512 09 88 89